Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Προβλέψεις Μπουσαιντί για τον αγώνα με την Μπρίζ...

Ο Ανίς Μπουσαϊντί μίλησε για τον αγώνα του ΠΑΟΚ με την Μπριζ. Ο Τυνήσιος που δεν θα αγωνιστεί αύριο Πέμπτη λόγω τιμωρίας είπε πως θα ήθελε ο Δικέφαλος να κερδίσει με 2-0 και σκόρερ τους Μαλεζά Βιεϊρίνια.



Αναλυτικά δήλωσε στον "Sport103 fm":
"Έκανα χθες κάποιες εξετάσεις αλλά πλέον επέστρεψα στις προπονήσεις. Δουλεύουμε σκληρά με τους συμπαίκτες που δεν ταξιδέψαμε στο Βέλγιο και σκοπός είναι να είμαστε έτοιμοι και να βρεθούμε στο ίδιο επίπεδο με τους συμπαίκτες μας όταν επιστρέψουν.


Είμαστε ομάδα και έχουμε πολλούς καλούς παίκτες οπότε δεν παίζουν ρόλο τα κενά και οι απουσίες. Αυτό άλλωστε είναι και το δυνατό σημείο του ΠΑΟΚ, είμαστε ένα δεμένο σύνολο. Ο ΠΑΟΚ μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη με την Μπριζ και πιστεύω πολύ στους συμπαίκτες μου.
 
Παρακολούθησα το παιχνίδι της Μπριζ με την Μαλίν και παρά το γεγονός ότι έχει καλούς παίκτες όπως τον Βάργκας και τον συμπατριώτη μου Ντιράρ, έχει πρόβλημα στην άμυνα και αν ακολουθήσουμε την στρατηγική του κ. Δερμιτζάκη, έχουμε μεγάλες πιθανότητες να κερδίσουμε και όχι απλά να πάρουμε την ισοπαλία.


Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην αρχή του αγώνα και μετά θα μπορέσουμε να πάρουμε ρυθμό και με τη βοήθεια των φιλάθλων μας. Δεν χρειάζεται να μπούμε από την αρχή στο παιχνίδι με το άγχος να κερδίσουμε. Πρέπει να έχουμε αυτοπεποίθηση και να τη δείξουμε στους αντιπάλους μας.
 
Αν μπορούσα να ονειρευτώ την εξέλιξη του παιχνιδιού; Νίκη του ΠΑΟΚ με 2-0. Ο Μαλεζάς το πρώτο γκολ με κεφαλιά από κόρνερ και το δεύτερο γκολ θα το σημειώσει ο Βιερίνια.
 
Νιώθω πολύ όμορφα εδώ, Σα να είμαι στην χώρα μου. Ο κόσμος είναι θερμός, η ατμόσφαιρα είναι εξαιρετική, μου αρέσει η Θεσσαλονίκη, ο ΠΑΟΚ και θέλω να κερδίζω όσα παιχνίδια μπορώ για να δίνω χαρά στον κόσμο και έτσι να χαίρομαι κι εγώ» κατέληξε ο Μαροκινός ποδοσφαιριστής του Δικεφάλου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου